torsdag den 28. februar 2008

Evaluering

Her sidder jeg helt alene på kontoret sent torsdag eftermiddag og er bare så tilfreds. Jeg er færdig med de 23 ting - og endda et helt døgn før deadline.

Hot var: Blog, MP3-afspilleren, Vodpod, Wikien, iGoogle, Google Docs og Podcast og Deezer

Not var: Technorati og Library Thing

Og så var der alt det som lå midt imellem.

Det har været rigtig godt at stifte bekendtskab med så mange forskellige web 2.0. teknologier og finde ud af, at man faktisk godt stadig kan tilegne ny viden - og at kollegerne var rigtig flinke til at hjælpe, når tingene gik lidt i hårdknude

Det havde været dejligt med lidt mere tid. Jeg ville godt have nået at lægge lidt flere kommentarer ind på de andre deltageres blogs.

Jeg melder mig gerne til et lignende forløb en anden gang, så derfor bliver det ikke et farvel men på gensyn.

Ingen kommentarer: